2008年1月24日 星期四

我種我的花



有人與植物有緣,妙手即生花,西人稱為綠手指 (green fingers);而我之根器可能太兇,種乜都瓜,仙人掌都可以甩頭而亡,應該算是鐵手指.

三四年前人買我買,從粉嶺捧來一盆已然有花的蝴蝶蘭,但兩三個星期即全落.之後幾年,有葉無花,又長得東歪西斜,肥肥厚厚,那根又撐手撐腳,全無蘭姿,差不多就是棵超級芥菜頭.幾年花幹也沒影兒,生生滅滅,惟有當是賞葉科.不過我也只是淋淋水,偶然換水苔(即係一次),沒有研究過改善之術.

去年春盡,決定捧回公司,因為至少有冷氣空調.之後果然有起色,七月初終於首見花幹,月尾開出六朵,然後到十月落盡.年底正想去其花幹,換盆重置水苔之際,竟又發現花幹椏出另枝.既生變卦,又靜待發展:結果枝出四蕾,冉冉又華滋.趕了個丁亥晚集.真是鐵手指吐氣揚眉的一頁.

我種的花,有一日都會開.

6 則留言:

匿名 提到...

OK喎都. 另外建議你可同R&D的Frankie切磋嚇,佢種野都好似有兩手.

Unknown 提到...

為何不見肥美的富貴竹?

thousandfalls 提到...

Frankie san 係綠手指,同我唔同班,我偶爾得戚下咁話啫.

thousandfalls 提到...

果幾碌竹回家座鎮,講真,又無同佢影過相噃.

匿名 提到...

我都係,凡我話d生物或植物係我嘅時候,牠/它總係死先過妹果個,好不幸...

thousandfalls 提到...

Poor you, but don't give up.

追蹤者

標籤