2008年11月1日 星期六

左右不分

我是一個輕度左右不分的人,從幼稚園學分左右開始,凡有人叫舉左或右手,我必須先想那一隻拿筆(經典的教法),經此翻譯工序之後才可以肯定邊隻打邊隻,所以總是慢人半拍.

及至長大成人駕車載客,遇著要助手席人士帶路,事必囑咐:不能說轉左或轉右,只能說轉你果邊定我果邊,否則頭腦紛亂,恐怕出軌.

除此,近年更思疑這種症候應該有套裝的症候群:即重有若干死穴;例如我自少對Pull 和Push 兩字有學習障礙,對著大門手柄堂堂這兩個大字總有點為難,不知怎樣好,連帶它倆的中文姊妹”拉”和”推”同樣令我很困惑.手懸在半空,硬是賭大細地押下去,無解既,學了千萬次都沒有變乖,而又繼續常常押錯,同度門對唔去.用死力去拉一度輕推就開的門,或調轉.

尚有圖案版的心理puzzle:電梯內那兩個笑笑口的開關掣指示<>和>< ,我次次都思前想後,對它們不敢造次.一個人還好,錯了只是又開又關的費你幾秒; 但如果電梯內已有人,然後還有幾位急趕而來,以腳步叫你等埋的一家大細,又企正lift 門前,人人等你hold 住,按一按粒掣(你地個個都知果粒),而我,係手震震咁又博一鋪,按錯咗,真係無地自容,擺明就係個自私精.你諗下,人家走緊埋呢,你重快快關閘? 其實有誰知,我係想開住度門至真.而如果我反應快,發覺唔對路後又即刻開番部lift 門,睇落簡直係雙重可惡, 你話幾寃枉?

6 則留言:

Unknown 提到...

經常搭順風車, 又唔多覺有問題喎!!

thousandfalls 提到...

日日行shuttle line ,點會有問題?

Unknown 提到...

你是我專貴的車長, 今天 ok 嗎? 有無留眼水 ?

thousandfalls 提到...

果日ok 喎,無乜流眼水.

thousandfalls 提到...

是尊貴吧?

Unknown 提到...

抱歉, 寫錯字!

追蹤者

標籤