2009年4月23日 星期四

Smap 的前途

草剪剛今日鬧單醉酒裸跑新聞,真係陰功,有啲担心Smap 會否到此散Band.

紅了二十年,仍在一線,上晒神枱,早就封咗國民good boys 組合,想壞都無得壞.轉眼五隻仔變埋佬, 之前重傳話五佬會一齊再拍組成以來的第二部電影,估道係中團圓,收唔收爐都好,都是紀念作.而家點收科呢? 不了了之?

雖然Smap作為一個組合,目前都只係得番個Smap x Smap TV show, 不過仍然有個勢. 九七年夜空的那一方唱遍旺角,成為回歸背景音樂,當年開花滿滿的是一地的老翻日劇.一想起回歸,除了臨近D-day之前個幾月大雨,就是他們的夜空和那隻拍得非常好睇的MV, 各具形格的五子,在城市的冬夜,摩天大樓天台上,抵著冷,指向燈海外漆黑的未來.

而收埋自己多年的草剪,終於還是捱不住了.

8 則留言:

匿名 提到...

哎,雖然我都只係因為木村拓哉至一併睇埋smap,但睇住佢地(當然在互聯網)由14、5歲做到36、7歲,都咪話唔傷感。上次2002(?)年吾郎撞親女警過左骨,今次有冇咁好彩?最弊係俾人映埋上警車個衰樣,好難睇喎。leader中居係遊戲環節曾講過要奇蹟就搵吾郎,睇下吾郎今次可唔可以過d 彩數俾member啦。

事後孔明說句,草剪是五子中最沒鮮明形象的,老是被欺凌似的,印象最深是他扮蝙蝠俠的小丑,簡直入形入格,那股陰森,我直覺是他的反響。有次木村連續輸了,他名正言順向木村擲了2次cream,開心到你相信是發自內心的,當然怕且除了慎吾外,其餘四子都會有同一反應吧。

我最鍾意是他們的「lion heart」,木村2000年宣佈結婚時也說過終於理解此曲歌詞的意思,不過不認不認還需認,上個月韓國的東方神起接受草剪在music station 訪問同時唱了此曲,草剪也不禁說唱得比smap更好。

我睇smapxsmap發覺最過癮的是互隊,五人相識並一起工作超過20年,那是一種怎樣的關係呢?怕且甜酸苦辣都有齊,member彼此相親又相斥,怕且佢地自己都講唔清。2002年攪了個2人輪流對話,中居vs草剪,然後草剪vs吾郎,吾郎vs木村,木村vs慎吾,最後慎吾vs中居。應該冇稿,但很精彩,隱約看到彼此的關係和角色,木村這個攪事份子當然表現精彩,但最突出是中居最後同慎吾講︰對不起,剛才說的都是為這節目所作的謊話,然後慎吾呱呱叫︰我說的可全是真話。嘩,睇到我狂呼頂癮,印象難忘。

而家都唔知講咩好了。

kitty
ps.我個initial係spma,係咪好邪呢?

ali 提到...

I think it’s difficult for him to join the legendary SMAP again. Although 草剪 is not the most popular one in SMAP, he did damage his and SMAP’s image totally. I don’t think the group can come back again. U can see Beyond.

thousandfalls 提到...

Kitty,
原來你都係smapu fan club 成員.我近年已經無睇SXS,不過對五佬既關係都叫做有啲了解(自以為咋).Tsuyoshi 同Shingo 係真friend, 其實三友係拍檔.今次阿剛下意識叫悟吾其實係向朋友求助.其實佢雖然係最溫馴果個,不過應該係壓抑得好緊要.木村中居因為紅,所以囂都可以得,亦成為venting out pressure 方式,Shingo 亦夠紅同埋開朗,亦OK,吾郎整體成績落後,亦唔好表達自己,不過”勝”在自信唔夠,就無話要行更前,上次符碌過骨,佢都係以二三線自居就算,平衡番,而阿剛既”一個好人”形象,日本好受落,佢都去過超一線,咁先弊,可高可低,忽下忽落,點算好.

Smap 以偶像組合出身,今日變成國民優等生藝能人,已經係奇蹟,本來過多兩三年,就會係傳奇,不過都係爭半步.阿剛呢次好艱難.

Ali, 我同意你的睇法,只睇阿剛的”好人”形象重有冇最後一份運氣.

thousandfalls 提到...

"其實三友係拍檔."
錯咗:應該係"其他三友係拍檔".

匿名 提到...

先更正︰
1. 吾郎單衰0野發生係2001年8月,之後被雪藏5個月,缺席10周年演唱會。
2. member對談應是在2003年12月。

話晒都係傳媒出身,時地人盡量作考證。

今日上網見大口仔在自己節目裡用2分鐘代阿剛向觀眾道歉,果然是「真兄弟」,中間的停頓位讓人動容。有網友分析點解阿剛會令日本人咁大反響,因為他是5子人最平凡兼認真工作,讓普通人最有共鳴。大佬中居聲名狼藉,二佬木村又最我行我素離經叛道,三佬吾郎像貴公子愛享受多於一切,細細佬慎吾像長不大的kidult,惟獨阿剛形象最接近大眾。

謠傳兩大佬非常不滿,因為之前已經warn了他多次不要醉酒鬧事,不過有調查說9成人唔想天團解散喎。當年為幫吾郎舖路02年1月的smapxsmap非常精彩,4子又在演唱會穿了印有吾郎大頭的T恤,那時心想日本人辦事真厲害。真係好想知呢單野點收科。

不過我其實最想睇到有人分析到點解佢地可以紅足20年變成傳奇咁滯,但請不要那些甚麼文化評論學者指手劃腳,我真係會反面出手打人。

kitty san

thousandfalls 提到...

因為五隻野有啲料到,兼勤力.又咁啱,五個唔同款,因為尊尼之前及後啲Groups 都有唔少,但絶少五個五個款(之前重有個森且行係第六款),總有一款啱你(好重要);而且實力(初頭計)又幾接近,即使木村勁紅,其他幾位都唔輸得蝕,好睇係呢度.全部上到一線.呢下就無幾二個group 做到.
又:對於吾郎之前的描述要修正,佢其實都仍然係一線,不過近尾,佢對唔爭勒.(未致於係二三線,寫大咗,查實我係Goro fan, 唔好問點解.)
呢次,睇呢幾日走勢,Tsuyoshi 應該”mung" 得番.佢近年既”我的生存之道”不死underdog 形象真係好中日本人架.所以同情分大把.睇事務所點玩勒.

thousandfalls 提到...

話時話,而家點樣係網上睇SXS, e貓比我ar.

匿名 提到...

冇錯,5子確實係幾努力,想當年佢地1991年出道,第一隻碟銷量驚人差,J家老爺將佢地放逐,拋俾富士高層老友,老友拗俾下面條靚,條靚將佢地放係深宵節目,漸發覺5人真係肯搏,仲會同佢一切度橋攪好多諗頭,最後終於係1996年4月15日有了smapxsmap.

當時從未有偶像歌手可以咁放下手段去攪笑,怕且而家都冇邊班人好似佢地咁多面。我睇過佢地93年參加甚麼天才比拼,要佢地擘磚踢棒,木村做完當場痛到標眼淚,班女評判都忍唔住喊了,最後給他們滿分。多年後木村說︰娛樂圈沒有能與不能的事,只有做與不做的事。原來當年電視台見他們能解決5塊磚,即時加多5塊,5子被迫頂硬上。

俱往已。

kitty

追蹤者

標籤