2008年6月22日 星期日

建Blog一周年報告

各位看官:

如題.


來賓們所識者或因善誘,勸喻及強制到訪,莫不感激.至於街客,如循搜查引擎而來,最大戶因緣刨姐龍劍笙,次為木蘭花女士,再次為竹脇無我君,近日奧巴馬先生及白宮群英亦有追捧.其他如蘇由美小姐,國貨公司,蘋果電腦,Steve Jobs等都有訪客.在年度一千七百餘點擊人次中,估計有七百次來自博主自己.

特别多謝Elsa, Jane, Doris, Yvonne,Vennes,Joyce,Kinoichi Terminator 留言,SM 代留言,Ruth,Amy另郵留言,Cecilla, Angel,KM當面留言,Kitty 企圖留言,及更多內心留言,另鳴謝SC連結.

自說自話,難得反應是我過去工作的常態.如今已經超理想.

繼續翻箱倒篋,維修回憶.感謝.

PS:Kitty 和Joyce, 字款大細啱睇未?

10 則留言:

匿名 提到...

恭喜恭喜!咁快又一年。

字體細左真係易睇D。

yvonne

匿名 提到...

千秋同學,

個字款有唔同左咩?

anyway, 一周年了,祝繼續為吾等色欲都市尋常女子發光發熱發電發聲。

kitty

thousandfalls 提到...

乜無細到咩?

thousandfalls 提到...

Yvonne,
中文打得幾好噃,以為你果邊無添.

匿名 提到...

我電腦係用中文視窗,我用速成打中文字架!咪以為我唔識中文先得架!

yvonne

thousandfalls 提到...

失覺失覺,成日以為老美唔支援繁體中文.

joyce ho 提到...

恭喜恭喜!

一千七百餘點擊人次中,大概有三、兩十次是小妹拜訪的微薄貢獻。

貴blog是當今blog界唯一一個小妹就算間中睇唔明都覺得好睇要追的blog。

老花日增,字體越來越適合,不必掛心。

thousandfalls 提到...

嘩,VIP,咁要接受閣下點唱囉.你啱睇我放心.又:多謝貴blog 連結,我又如何連結番你呢?

joyce ho 提到...

緣機到自能連結。

thousandfalls 提到...

玄之又玄,眾妙之門.善哉.

追蹤者

標籤