2009年1月22日 星期四

出書


各位尊貴的來客:


我將此博客內若干文章結集出書,如蒙不棄,敬請捧下實物場,希望舊曆新年前後各書局有售.另:書內引用了Kitty和ali 的回應,一併致謝.


千秋

18 則留言:

匿名 提到...

嘩,好開心呀!希望我冇亂嗡過啦。
祝一紙風行。

kitty

thousandfalls 提到...

重會送一本俾你呀,祈笑納.

匿名 提到...

多謝哂。

kitty

匿名 提到...

好啦, 身為忠實讀者的我, 幫你買多幾本增加銷量!!

thousandfalls 提到...

咁又多謝先啦

Helmet Jane 提到...

大作家...雖然你唔引用我...不過我都會入貨 ;p

thousandfalls 提到...

咁多再多謝啦.珍妹,做乜有helmet?

joyce ho 提到...

正!
請問會有老友簽名會嗎?

Helmet Jane 提到...

行走江湖,總得有個朵才夠響 :p

thousandfalls 提到...

要笠住頭簽名喎.

thousandfalls 提到...

不過老友就幾時都得啦.

joyce ho 提到...

買左啦,手感好好。如果font size大兩個point,就可以過幾年翻睇時也不用老花鏡。

俾錢時好開心,呵呵。

最喜歡圖片:伯母留給你的手表和由美張相。

thousandfalls 提到...

邊間呀?我都無行過書局.由美張相係出版社醒既.我好開心你開心.

joyce ho 提到...

旺角榆林,有八折。

本書擺係最外一行,左右是馬家輝同吳康民的大作,入一行係白先勇、莫言、劉以鬯。又幾調和bor。

thousandfalls 提到...

唔該晒.你年三十行榆林,真係上進好青年.

匿名 提到...

wah... so many responses this time!

what a breakthrough and good start for the year of ox!

匿名 提到...

Sounds I am bit slow!Gong Xi! Gong Xi!

thousandfalls 提到...

多謝晒,閣下都留下寶號啦.

追蹤者

標籤