2009年3月3日 星期二

又再甩轆

一心想落手鏟煤燒水,開動那蒸氣火車頭,好好醜醜都要交個西伯利亞出呢之際,忽爾又聽到有人新鮮滾熱辣去完冰島,梗係又碌番落車,八埋至行啦.

早日,有電台節目請來某演藝小生大談冰島之旅,即時恭聽.嘩,人家好落本行好遠路噃,一心以為有影像以外好路數介紹,結果:

主持:果度有乜風景呀,特別地方好玩?

小生:唔,我去之前都有做過research架, 首都果度有好多大Mall, 好多你想玩既野都有,吃喝玩樂,shopping 睇戲都齊.夜晚又有啲地方去蒲既都有.

主持:咁首都以外呢?

小生:咁就無乜野啦,我地拍野果度一到夜晚就無野做,頂多係去食個飯咋.

主持:咁有冇去睇一啲北極光呀呢啲?

小生:呢啲就好多度晚晚都有團,其實阿拉斯加呀好多度都有....

對唔住,係聽到咁多.可能隨即有大量冰島風光,冷原地貌及地殼運動三十億年的介紹說不定,但前言落筆打三更,以Mall 景為冰島地標,向世界出發之終極關懷為蒲點,我明白何解有人寧願向世界裇髮.

咁都睇唔開? 我真係唔啱.

2 則留言:

匿名 提到...

我下次派你去啦, 費時你咁妒忌!

thousandfalls 提到...

係咪先?

追蹤者

標籤