2007年12月2日 星期日

斷句_阿媽_係女人


其實完全唔想拉任何阿媽落水,因為我愛天下母親(除咗少數),不過見到電視新聞而家最興的”寫作”手法,繼續污染大氣電波,就真係好把火,要搵阿媽助拳.

家陣記者點解寫親”軟新聞”開頭就一定用斷句,其實都唔係句,係詞語:比如天水圍學童表演就會係:化粧(pause),講英文(pause),跳舞(pause),天水圍呢班學生今日...之類;救命,你句句hit shot,阿媽係女人,我睇到晒,駛乜講呢?個分幾鐘故仔無其他資料值得講乜?電視的精粹之一係用畫面講故事,如果鏡頭唔夠料,係要寫illustration, 不過係要提綱絜領的點題句子,唔係呢種見碗話碗,兼且未能成句的”描寫".

而家一句完整句子好難寫咩?分零鐘在電視係好寶貴既,要寫二十句有料野都怕係應有之義啩?呢種斷句寫作無可能收貨.唔該編輯,細既唔識,你地都應該識!

沒有留言:

追蹤者

標籤